Sidor

söndag 2 oktober 2011

Mer Farmer's market...

Här kommer lite mer scrappeliscrapp, med oktoberkitet från Cocoa Daisy.

Här har jag använt en teckning (som jag visade här i bloggen nyligen) och ett foto på färgpennorna som jag haft så mycket roligt med på sistone. Jag behöver fler timmar på dygnet, för jag har så himla mycket jag vill lära mig och öva på! :)


Det här är en av de där layouterna som jag gillar IRL, men som inte ser mycket ut för världen på skärmen. Jag vet inte riktigt varför, men det verkar bara vara så ibland. Den var lite svår att fota och ser lite sned ut, så det är kanske det som stör. Fotografierna är från Linus första skoldag nu i höst och han var väldigt glad och entusiastisk över att det var dags igen.






Ugglan från Jillibean är så söt!



Till sist gjorde jag den här lite smått pinsamma layouten för att jag var så arg. :) Jag har slösat mycket ilska på dumma kommunpolitiker på sistone, men det har också varit en hel del stök här hemma. Alva blir arg för precis ingenting och jag har nog haft lite för kort stubin jag också... Det svämmar liksom över ibland när Tuva skriker samtidigt som de stora gör precis tvärtemot... :) Hur som helst så tog jag några fula foton och fick ur mig lite aggressioner genom den här layouten. Terapi, helt enkelt.


Jag gillar i alla fall hur jag fick till misten på den här layouten. Jag har använt båda de 2 mister som ingick i en add on. Egentligen mistade jag genom en stencil på en annan layout, men så använde jag överskottsfärgen som satt på stencilen och tryckte på det här cardstockarket. 


3 kommentarer:

Ellinor sa...

Jättefina LO:er - som alltid. Jag är bara så dålig på att kommentera.

Mya sa...

Ljuvliga layouter. Älskar bakgrundspappret på den översta!!
Å kul med en arglo. För visst ska man väl visa alla sidor i scrappandet ;)
kram

ellen s. sa...

I love the dark mists! very cool stuff...love all the awesome details