Sidor

onsdag 9 november 2011

Blir det någon snö i år?

Det gör mig ingenting alls att det riktiga vintervädret än så länge lyser med sin frånvaro, men jag skulle bli ganska besviken om det inte blev just någon snö alls i år. Dessutom skulle barnen bli förkrossade för efter de två senaste väldigt snörika vintrarna så förväntar sig de förstås något liknande igen.

Här har jag scrappat ett foto på min sambo i pulkabacken, i början av januari i år. Layouten är gjord för Scrapgalen, med de supersöta vinterpapprena från Jillibean Soup.









2 kommentarer:

Mya sa...

snygg lo!!!

snön är ett hett samtalsämne. hihi! man vill ha den såklart men inte fööör länge. det ska väl vara lagom ;)
kram

Ellison sa...

Härlig layout! Ja snön får gärna vänta. Jag ska åka tåg 1 månad till.. Sen blir det buss och det brukar gå lite bättre för dem :) Men är man ledig så får det gärna vara snö! Kram