Sidor

torsdag 17 november 2011

Hipp hipp hurra!

Tuva blir 6 månader idag! Är det inte lite konstigt att det kan vara dags redan? Hon är så himla mysig... skrattar och växer och skrattar igen. :) Hon vänder sig till mage och blir arg för att hon hamnade där. Hon sprattlar runt på golvet och ligger helt plötsligt inte alls där jag lade ned henne. Hon försöker äta på allt som kommer i närheten av munnen. Hon gillar de små smakportioner hon fått, så vi borde nog passa på att låta henne äta ännu mer. Hon beundrar sina tokiga syskon. Hon blåser bubblor och pruttar med munnen. Hon tjoar och snackar och vi älskar henne så himla mycket!



6 kommentarer:

Mya sa...

sötnosen!

lilo hon har bara vänt sig om en gång. hon är nöjd med att ligga på rygg och sidan. men snart så är hon väl så snabb att man inte vet vart man har na ;)

kram

Carina Lindholm sa...

sötis!!

missusem sa...

I love that she's so cute :). Congratulations!! :)

Hanna-Marie sa...

ååå underbara söta lilla tösen :-D ja tänk vad fort de går! idag blir Gösta 3 månader (18 augusti föddes han) så Tuva fyller hela tiden "månad" dagen innan gösta så då kommer jag ihåg min egen skrutt åxå :-D

kramar

iHusvagn - En familj på tre, snart fyra som bor i husvagn sa...

Men va!? Har jag missat så mycket? Slarvade bort dig någonstans på vägen och nu hittade jag hit från Monnah! En till liten tös, jag hade ingen aning! Grattis :) Hon är supersöt!

//Mysmasken

Monica sa...

Alltså, hur söt får man vara?! Och jag har fortfarande inte fått iväg någon present till henne. Snacka om seg! Såg förresten din brorsas bok på "display" på Huddinge bibliotek. Kul att det går bra för honom!