Sidor

onsdag 14 mars 2012

KOMA 2012

Jag hade en alldeles underbar helg på KOMA, Kolbäcks pysselmaraton. Vi pysslade, skrattade, pratade, pysslade ännu mer, åt god mat, fick massage, pysslade, pratade och skrattade ännu mer. Det är inte klokt vad mycket positiv energi jag fick av helgen tillsammans med alla härliga människor! Puss på er allihop!

Tusen tack till arrangörerna, alla som var där och pysslade, kocken, massören och så klart till de otroligt generösa sponsorerna:

Scrapbruket
Hobby och Hantverk - som jag vann ett supergeneröst pris från - TACK!
Scrapgalen
Kristinas Scrapbooking
Pagoni
Kreativa dagar
Strömsholms vandrarhem

Jag gjorde en hel hög med layouter, bland annat dessa två. Den första gjordes till en "bingo-utmaning".









Den andra gjorde jag efter en skiss som söta Zarah ritat. Jag bara älskar de här fina lapparna som barnen skrev för att skydda sina godisskålar... "Rör ej. Värkligen inte tjejer." och "Rör  ej. Värkligen inte Lius."















1 kommentar:

Miae sa...

Anna what sweet and fun pages! Love how you journaled on the first LO and your use of paint splots and string on your second page!